Pozrieme sa bližšie na to, ako:


    Znížiť chuť do jedla.

    Rýchlo schudnúť, ale bez hladovania.

    Zlepšiť a zrýchliť váš metabolizmus.


Ponúkame vám jednoduchý 3-krokový plán, ako rýchlo a bezpečne schudnúť .

mléčné výrokby

1.Obmedzte cukry a škroby


Najdôležitejšou súčasťou chudnutia je zníženie príjmu cukrov a škrobov (sacharidov). Keď to urobíte, vaša hladina hladu klesne a vy začnete prijímať oveľa menej kalórií.

Teraz namiesto spaľovania sacharidov siahne vaše telo do zásob uloženého tuku.

Ďalšou výhodou obmedzenia sacharidov je to, že sa znižuje hladinu inzulínu, čo spôsobuje, že vaše obličky vylučujú prebytok sodíka a vody z vášho tela. Tým sa znižuje nadúvanie a prebytočná hmotnosť spôsobená zadržiavaním vody.

Nie je nezvyčajné, že už v prvom týždni schudnete z telesného tuku, ako aj z váhy vody.


Skupina potravín s nízkym obsahom karbohydrátov sa je až do plnosti, zatiaľ čo skupina potravín s nízkym obsahom tukov je obmedzená na hladinu kalórií a hlad.

Vystríhajte sa sacharidom a začnite prijímať menej kalórií automaticky a bez pocitu hladu.

Jednoducho povedané, obmedzenie sacharidov spôsobuje stratu tuku na automaticky.

 
2.Jedzte bielkoviny, tuky a zeleninu


Každé z vašich jedál by malo obsahovať bielkoviny, tuky a zeleninu s nízkym obsahom sacharidov.

Zdroje bielkovín


    Mäso: hovädzie, kuracie, bravčové, jahňacie, atď.

    Ryby a morské plody: losos, pstruh, krevety atď.

    Vajcia: Celé vajcia so žĺtkom sú najlepšie.


Vysoko bielkovinové diéty môžu znížiť chuť do jedla a obsedantné myšlienky na jedlo až o 60%, znížiť túžbu po neskorých nočných snackoch o polovicu.

zelenina

Zelenina s nízkym glykemickým indexom


    brokolica

    karfiol

    špenát

    paradajky

    kel

    Ružičkový kel

    kapusta

    Šalát

    uhorka

 

Môžete si dopriať toľko zeleniny, čo vám hrdlo ráči.


Zdroje tuku


    Olivový olej

    Kokosový olej

    Avokádový olej

    Maslo


Jedzte 2-3 jedlá denne. Ak sa budete popoludní hladní, pridajte aj štvrté jedlo.

Tipy na rýchle chudnutie
Ohodnoťte příspěvek